Tuesday, April 24, 2007

Nu vreau sa accept ca un prost "securo-cratia" aristrocratiei neocomunisto-mafiote

Parerea mea e ca e o marsavie imensa...mai mare decat Parlamentul Romaniei ca 322 de "traficanti de locuri eligibile pe listele de partid" sa "hacuiasca politic" singurul demnitar ales nominal de catre poporul roman.

NU l-am votat pe Basescu, dar asta nu ma impiedica sa il consider Presedintele meu si asta ma determina sa nu tac atunci cand am ceva de spus.

Domnilor...da domnilor...voua la aia 322 ma refer...
Stiu ca nu sunteti domnisoare de pension si ca sub aparenta seninatate politica (daca o fi existand asa ceva) sunt mascate interese enorme , pe care nici nu ma astept sa le recunoasteti in mod direct. Dar cum "faptele vorbeste" o sa vedem cine rade mai bine pe dupa 19 mai.

Si desi stiu ca nu o sa va convina absolut deloc ce o sa gasiti pe blogul asta, va asigur ca va acord prezumtia de nevinovatie .

Si fara a face nici un fel e campanie electorala, imi permit sa scot la iveala niste date procesate de capul meu folosind surse oficiale de informatii. Si daca asta o sa va dea dureri de cap ( si voua), intrebati in stanga si in dreapta, pe la colegii dvs de la Partidul Rudotelul Mare, daca au sau nu sa va dea una pastila si pt voi.

Asa ca ... lectura usoara si pareri convingatoare va doresc!

In incheiere...vreau sa imi spuneti si mie, voi aia 322 : ati avut vreun sentiment de virilitate exacerbata in momentul votului? Ca sunt curios tare...

Cu respect pentru Institutia Prezidentiala cu care voi ...aia 322...v-ati sters la fund...

Pareristu'de serviciu

Io.

1 comment:

Iosif said...

Blogul asta a aparut ca urmare a fricii endemice a unor jurnalisti de serviciu de la Evenimentul Zilei de a accepta niste comentarii bazate pe date extrase din Anuarul Statistic al Romanie ed. 2005 , precum si din dorintza de a pune pe tapet probleme cu adevarat grave care sunt minimalizate in mod constant si constient de cei care ar trebui sa fie formatori reali de opinie.